La 24 de ani, Tudor Barbu a preluat mica afacere înființată în urmă cu câțiva ani de sora sa. Astfel, tânărul antreprenor reușește să comercializeze online diverse produse naturale de la siropuri și dulcețuri până la uleiuri din semințe presate la rece sau cosmetice. Acesta are un stoc de câteva sute de produse, ce provin de la micii producători din toată țara. Tudor speră ca magazinul său online denumit “Prăvălia Mică” va avea succes deoarece produsele sunt naturale și nu conțin aditivi.
Citeste pe Ziarul Financiar
- Universitatea de Vest din Timişoara va investi peste 5 milioane de euro pentru modernizarea a 40 de săli de studiu din cele 11 facultăţi ale instituţiei, prin Programul Regional Vest February 7, 2025
- Reţele Electrice România, parte a grupului PPC, lansează o licitaţie de 355 milioane lei pentru modernizarea şi întreţinerea reţelelor din Bucureşti February 7, 2025
- Conferinţa Economist Romanian Business & Investment Roundtable revine în martie la Bucureşti, cu Vodafone partener principal February 7, 2025
- Războiul energetic al ţărilor baltice: Estonia, Letonia şi Lituania rup legătura cu Rusia şi se alătură reţelei electrice a UE, în timp ce temerile de sabotaj ameninţă stabilitatea regiunii February 7, 2025
- Grupul românesc de închirieri auto Klass Wagen l-a recrutat pe Dr. Remus Moraru, fost head of e-commerce la WizzAir, pentru poziţia de Chief Marketing Officer, ţinta companiei fiind extinderea pe alte pieţe February 7, 2025